Vanliga leveransfrågor.

Vilka leveranssätt kan jag välja på?

  • Vi erbjuder alltid fri hemleverans till dörren eller stallet beroende på vad som passar dig och din häst bäst. 
  • Vi kan även lämna ut varor från vårt lager i Boarp 1, 578 92 Aneby om så önskas. 
När levereras mina varor?
  • Vi levererar vanligtvis inom fem arbetsdagar (dvs måndag – fredag) efter lagd beställning. Dagen efter lagd beställning räknas som första dagen om detta inte infaller på en lördag eller söndag. Under kampanjperioder och högtider, exempelvis Installning och jul, reserverar vi oss för att det kan ta längre tid för oss att leverera.

Vart kan jag få mina varor levererade?

  • Du kan få dina varor levererade hela vägen hem så länge du befinner dig inom en radie av cirka 10 mil från Boarp 1, 578 92 Aneby.
  • Se alla våra leveransorter här.
  • Vår ambition är att utöka vårt leveransområde inom merparten av Sverige.

Hör ni av er innan ni levererar varorna?

  • Våra chaufförer skickar ett sms till ditt angivna mobilnummer när vi är på väg.

Vad gör jag om jag inte fått mina varor inom utsatt tid eller något är fel?

  • Kontakta oss på HayWay på nedan e-postadress eller telefonnummer så återkommer vi så snart vi har möjlighet. Skicka med din orderbekräftelse eller ditt ordernummer så går det snabbare att hjälpa er.

    Mailadress:
    [email protected] eller
    Mobilnummer:
    0733 – 87 10 00 
Mina poang